IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Перегляд ПЕРІОДИЧНІ ВИДАННЯ НУ «Чернігівська політехніка» за темою "product"

ISSN 2415-363X

Перегляд ПЕРІОДИЧНІ ВИДАННЯ НУ «Чернігівська політехніка» за темою "product"

Сортувати за: Впорядкувати за: Результатів на сторінці:

  • Онопко, О. С.; Полковниченко, С. О.; Хомєнок, М. В. (Чернігів : ЧНТУ, 2020)
    The article adapts the marketing complex (product, price, place, promotion, people, process) to the football club. The components of the marketing mix of Football Club “Desna” are evaluated. Communications (online and ...
  • Онопко, А. С.; Полковниченко, С. О.; Хомєнок, М. В. (Чернігів: ЧНТУ, 2020)
    The article adapts the marketing complex (product, price, place, promotion, people, process) to the football club. The components of the marketing mix of Football Club “Desna” are evaluated. Communications (online and ...
  • Штирхун, Х. І. (Чернігів: ЧНТУ, 2016)
    Different approaches to the definition of "social entrepreneurship" are analyzed. The role of social entrepreneurship in the field of organic agriculture is determined. There are several opportunities for the development ...
  • Лапковський, С.; Фролов, В.; Данилова, Л.; Приходько, В.; Гладський, М. (Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2022)
    Відпрацювання виробу на технологічність – це невід’ємна частина робіт із забезпечення якості виробів. Стаття присвячена питанням можливості та доцільності проведення робіт із відпрацювання виробів на технологічність ...