IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Маркетингові аспекти впливу розвитку залізничної галузі на економічне обличчя регіону

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Панченко, О. І.
dc.date.accessioned 2015-11-04T10:00:44Z
dc.date.available 2015-11-04T10:00:44Z
dc.date.issued 2000
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/7725
dc.description Панченко, О. І. Маркетингові аспекти впливу розвитку залізничної галузі на економічне обличчя регіону / О. І. Панченко // Стратегічний маркетинг та інноваційний менеджмент: теорія та практика, проблеми підготовки фахівців : матеріали ІІ міжнар. конф. (м. Київ, 26-27 жовтня 2000 р). Вип. № 4 (6). – К. : Видання Української Асоціації Маркетингу, 2000. – С.88-89. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Київ :Видання Української Асоціації Маркетингу en_US
dc.relation.ispartofseries матеріали конференції;
dc.subject залізничний транспорт en_US
dc.subject регіональна транспортна система en_US
dc.subject транспортний маркетинг en_US
dc.subject маркетингове дослідження функціонування залізничного транспорту en_US
dc.title Маркетингові аспекти впливу розвитку залізничної галузі на економічне обличчя регіону en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу