dc.contributor.author |
Панченко, О. І.
|
|
dc.date.accessioned |
2015-11-04T10:00:44Z |
|
dc.date.available |
2015-11-04T10:00:44Z |
|
dc.date.issued |
2000 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/7725 |
|
dc.description |
Панченко, О. І. Маркетингові аспекти впливу розвитку залізничної галузі на економічне обличчя регіону / О. І. Панченко // Стратегічний маркетинг та інноваційний менеджмент: теорія та практика, проблеми підготовки фахівців : матеріали ІІ міжнар. конф. (м. Київ, 26-27 жовтня 2000 р). Вип. № 4 (6). – К. : Видання Української Асоціації Маркетингу, 2000. – С.88-89. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Київ :Видання Української Асоціації Маркетингу |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
матеріали конференції; |
|
dc.subject |
залізничний транспорт |
en_US |
dc.subject |
регіональна транспортна система |
en_US |
dc.subject |
транспортний маркетинг |
en_US |
dc.subject |
маркетингове дослідження функціонування залізничного транспорту |
en_US |
dc.title |
Маркетингові аспекти впливу розвитку залізничної галузі на економічне обличчя регіону |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |