IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Сучасні аспекти процесу розробки маркетинг-стратегій згідно стратегічної моделі Портера

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Башманова, З. Г.
dc.date.accessioned 2016-01-18T13:05:06Z
dc.date.available 2016-01-18T13:05:06Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/8443
dc.description Башманова, З. Г. Сучасні аспекти процесу розробки маркетинг-стратегій згідно стратегічної моделі Портера / З. Г. Башманова // Новітні технології у науковій діяльності і навчальному процесі : всеукр. наук. - практ. конф. студентів, аспірантів та молодих учених (м. Чернігів, 19-20 квітня 2012 р.). Том1. - Чернігів : ЧДТУ, 2012. - С.416-419. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧДТУ en_US
dc.relation.ispartofseries матеріали конференції;
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject маркетингова конкурентна стратегія en_US
dc.title Сучасні аспекти процесу розробки маркетинг-стратегій згідно стратегічної моделі Портера en_US
dc.type Working Paper en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу