Короткий опис(реферат):
У своїй роботі соціальний педагог загальноосвітнього навчального закладу (далі – ЗНЗ) взаємодіє з педа-
гогічним колективом. Проте діяльність соціального педагога в ЗНЗ передбачає взаємодію не лише з учи-
телями, але і з членами інших соціальних груп, які складають його рольове мікросередовище. У норма-
тивних документах МОН України (Наказ «Про планування діяльності та ведення документації соціальних педагогів, соціальних педагогів по роботі з дітьми-інвалідами системи Міністерства освіти і науки України № 864 від 28.12.06; Лист МОН України № 1/9-448 від 27 липня 2007 р.) зроблено наголос на тому, що соці-
альний педагог повинен уміти організовувати взаємодію педагогічного колективу, батьків, громадських об’єднань та організацій, служб у справах неповнолітніх, соціального захисту, профспілок, правоохо-
ронних органів, медичних установ щодо виховання, оздоровлення, здійснення соціального патронажу, профілактичної роботи і соціальної реабілітації дітей та підлітків
Суть розробки, основні результати:
Острянко, Т. С. Професійна взаємодія як фактор сталого розвитку соціально-педагогічної діяльності у загальноосвітньому навчальному закладі / Т. С. Острянко // Published by Academic Council Decision of Chernihiv National University of Technology. Ukraine – EU. Modern technology, business and law : collection of international scientific papers : in 2 parts. Part 2. Modern engineering. Sustainable development. Innovations in social work : philosophy, psychology, sociology. Current problems of legal science and practice. (Košice, Slovakia, March 30- April 2, 2015). - Chernihiv : CNUT, 2015. - Р. 110-113.