dc.contributor.author |
Кропивка, Ю. Г.
|
|
dc.date.accessioned |
2016-02-15T14:58:40Z |
|
dc.date.available |
2016-02-15T14:58:40Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/9001 |
|
dc.description |
Кропивка, Ю. Г. Економічна сутність маркетингу персоналу на засадах процесного і системного підходів / Ю.Г. Кропивка // Науковий вісник ЧДІЕУ. Серія 1 : Економіка. - 2010. - № 2 (10). - С. 164-170. |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті представлені найбільш поширені трактування процесу маркетингу персоналу,
визначено основні етапи маркетингової діяльності в галузі персоналу, розкрито зміст процесу маркетингу персоналу. Виокремлено та розглянуто систему маркетингу персоналу і її елементи. Запропоновано і обґрунтовано структуру системи управління маркетингом персоналу підприємства на основі системного і процесного підходів. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧДІЕУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Економіка;№ 2 (10) |
|
dc.subject |
маркетинг персоналу |
en_US |
dc.subject |
процес маркетингу персоналу |
en_US |
dc.subject |
система маркетингу персоналу |
en_US |
dc.subject |
ринок праці |
en_US |
dc.subject |
суб’єкти маркетингу персоналу |
en_US |
dc.subject |
об’єкти маркетингу персоналу |
en_US |
dc.subject |
personnel marketing |
en_US |
dc.subject |
personnel marketing process |
en_US |
dc.subject |
personnel marketing system |
en_US |
dc.subject |
labour market |
en_US |
dc.subject |
personnel marketing subject |
en_US |
dc.subject |
personnel marketing object |
en_US |
dc.title |
Економічна сутність маркетингу персоналу на засадах процесного і системного підходів |
en_US |
dc.title.alternative |
The economic essence of personnel marketing on basis of process and system approaches |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |