IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Економічна сутність маркетингу персоналу на засадах процесного і системного підходів

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Кропивка, Ю. Г.
dc.date.accessioned 2016-02-15T14:58:40Z
dc.date.available 2016-02-15T14:58:40Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/9001
dc.description Кропивка, Ю. Г. Економічна сутність маркетингу персоналу на засадах процесного і системного підходів / Ю.Г. Кропивка // Науковий вісник ЧДІЕУ. Серія 1 : Економіка. - 2010. - № 2 (10). - С. 164-170. en_US
dc.description.abstract У статті представлені найбільш поширені трактування процесу маркетингу персоналу, визначено основні етапи маркетингової діяльності в галузі персоналу, розкрито зміст процесу маркетингу персоналу. Виокремлено та розглянуто систему маркетингу персоналу і її елементи. Запропоновано і обґрунтовано структуру системи управління маркетингом персоналу підприємства на основі системного і процесного підходів. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧДІЕУ en_US
dc.relation.ispartofseries Економіка;№ 2 (10)
dc.subject маркетинг персоналу en_US
dc.subject процес маркетингу персоналу en_US
dc.subject система маркетингу персоналу en_US
dc.subject ринок праці en_US
dc.subject суб’єкти маркетингу персоналу en_US
dc.subject об’єкти маркетингу персоналу en_US
dc.subject personnel marketing en_US
dc.subject personnel marketing process en_US
dc.subject personnel marketing system en_US
dc.subject labour market en_US
dc.subject personnel marketing subject en_US
dc.subject personnel marketing object en_US
dc.title Економічна сутність маркетингу персоналу на засадах процесного і системного підходів en_US
dc.title.alternative The economic essence of personnel marketing on basis of process and system approaches en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record