Перегляд зібрання за групою - Автори 0a1a3524-d789-41cd-9359-a36ec3aa4ee0

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 8 із 8
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Brand capitalization as a tool to maximize business valueГришова, І. Ю.; Наумов, О. Б.; Шабатура, Т. С.
2017The implementation of the principles of consumerism in the strategy of the development of businessГришова, І. Ю.; Воронжак, П. В.; Шестаковська, Т. Л.
2017The mechanism for implementing the functions of consumerism in market conditionsГришова, І. Ю.; Янчук, А. О.; Шестаковська, Т. Л.
2017The methodological principles of determining the level of performance of the functions of consumerismГришова, І. Ю.; Негоденко, В. С.; Шестаковська, Т. Л.
2016Ukrainian labour migration in the czech republicСтрієлковські, В.; Гришова, І. Ю.
2016Ефективність маркетингово-збутових систем аграрних підприємств на цільових продуктових ринкахГришова, І. Ю.; Зайцев, Ю. О.
2015Корупційні ризики та зарубіжна методологія їх оцінювання в системі економічної безпеки бізнесуГришова, І. Ю.; Красноруцький, О. О.
2016Тhe estimation of the enterprise trade name competitivenessГришова, І. Ю.; Митяй, О. В.; Стоянова-Коваль, С. С.