Перегляд зібрання за групою - Автори b5fde4c0-c685-49d5-b295-89c7f4c93cb9

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 38  далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Formation of the quality man-agement system of higher education institutions in a competitive conditions at educational market in UkraineЖидок, В. В.; Пшенична, Т. М.
2017Market research of inbound tourists in Сhernigov as a factor of increasing tourist attractivenessРоманова, А. А.; Жидок, В. В.; Забаштанська, Т. В.
2018Modern aspects of organization of enterprises’ goods distribution systemsБабаченко, Л. В.; Жидок, В. В.; Забаштанський, М. М.
2012Алгоритм аналізу конкурентоспроможності меблевого підприємстваЖидок, В. В.
2012Вплив організаційно-економічних факторів на управління конкурентоспроможністю підприємстваЖидок, В. В.
2015До питання організації комунікаційної політики підприємницької структуриЖидок, В. В.
2016До питання розвитку маркетингу в енергетиціРогова, Д. Г.; Жидок, В. В.
2015Дослідження проблем менеджменту та маркетингу на сучасному етапіЖидок, В. В.
2017Економіка України в сучасних умовах : методичні рекомендації до виконання курсової роботи для студентів галузі знань 0304 "Правознавство" напряму підготовки 6.030401 "Правознавство".Жидок, В. В.; Бабаченко, Л. В.; Пінчук, А. О.
2018Економічна теорія : методичні рекомендації до виконання самостійної роботи для студентів денної та заочної форми навчання всіх напрямів підготовкиЖидок, В. В.; Пінчук, А. О.; Бабаченко, Л. В.
2014Ефективність використання маркетингових рішень у сфері малого підприємництваЖидок, В. В.
2016Комерційна діяльність посередницьких підприємств. Методичні вказівки до практичних занять для студентів спеціальності 8.03050701 «Маркетинг» денної форми навчанняЖидок, В. В.; Забаштанська, Т. В.; Бабаченко, Л. В.; Забаштанський, М. М.
2019Логістика : методичні вказівки до виконання розрахункових робіт для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форми навчанняБабаченко, Л. В.; Забаштанська, Т. В.; Жидок, В. В.; Пінчук, А. О.
2018Маркетинг : методичні вказівки з підсумкової атестації студентів освітнього ступеню "бакалавр" всіх форм навчання [Текст].Карпенко, Ю. М.; Бабаченко, Л. В.; Жидок, В. В.; Дудко, В. Б.
2015Маркетинг в освітіЖидок, В. В.
2015Маркетинг. Методичні рекомендації до виконання курсової роботи для студентів галузі знань 0305 – Економіка та підприємництво, напряму підготовки 6.030507 – МаркетингЖидок, В. В.; Забаштанська, Т. В.; Забаштанський, М. М.
2018Маркетингова політика розподілення : методичні вказівки до виконання розрахункових робіт для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" денної форми навчанняБабаченко, Л. В.; Забаштанська, Т. В.; Жидок, В. В.; Хоменко, І. О.
2016Маркетинговый подход к формированию инновационной системы управления высшим учебным заведениемЖидок, В. В.; Побережная, Т. М.
2015Методика оцінювання ефективності маркетингової діяльностіЖидок, В. В.; Ткач, Ю. М.
2017Методичні вказівки з підсумкової атестації студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" освітньо-кваліфікаційного рівня "Бакалавр" всіх форм навчанняКарпенко, Ю. М.; Бабаченко, Л. В.; Жидок, В. В.; Дудко, В. Б.