Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/12237
Назва: Соціально-етичний маркетинг в системі управління якістю продукції
Автори: Пшенична, Т. М.
Дата публікації: 19-кві-2016
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Опис: Пшенична, Т. М. Соціально-етичний маркетинг в системі управління якістю продукції / Т. М. Пшенична // Друга міжнародна науково-практична конференція "Україна-ЄС". Сучасні технології, економіка та право». Частина ІІ. (Словацька республіка – Польща, 19-23 квітня 2016 р.). – Чернігів : ЧНТУ, 2016. – С. 165-167
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/12237
Розташовується у зібраннях:Пшенична Т. М.: доповіді, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf298,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.