Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/14907
Назва: Рішення про купівлю та нові медіа
Автори: Карпенко, Ю. М.
Ключові слова: нові медіа
рішення про купівлю
маркетингові комунікації
вплив на споживачів
Дата публікації: 2015
Видавництво: Київ : КНЕУ
Серія/номер: ;Вип. 34-35. Ч. 2
Короткий огляд (реферат): В умовах стрімкого розвитку комунікацій закономірно виникає потреба дослідження особливостей поведінки споживачів і знаходження дієвих методів впливу на купівельний вибір за допомогою маркетингового комунікаційного комплексу. © Ю. М. Карпенко, 2015 15 Нові медіа суттєво змінили характер маркетингових комунікацій та їх вплив на споживчу поведінку. У статті визначено види нових медіа, що можуть бути використані в комплексі маркетингових комунікацій. До них віднесено: соціальні мережі, Інтернет-сервіси, блоги, відео на замовлення, мобільні додатки, спеціальне програмне забезпечення, а також нові електронні пристрої такі, як VR- шоломи та формат відео 360°. Узагальнено вплив нових медіа на споживачів в аспекті основних змінних, що формують рішення про купівлю, а саме індивідуальних відмінностей, впливу середовища та психологічних процесів. Визначено, що розвиток нових медіа змінює взаємодію підприємства та споживача. Охарактеризовані основні переваги нових медіа перед традиційними засобами маркетингових комунікацій.
Опис: Карпенко, Ю. М. Рішення про купівлю та нові медіа / Ю. М. Карпенко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів. У 2 ч.– Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35. - Ч. 2. – С. 14–24.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/14907
Розташовується у зібраннях:Карпенко Ю. М.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_NewMedia.pdf423,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.