Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/15123
Назва: Розвиток засобів стимулювання збуту в умовах сучасного ринку
Інші назви: Развитие средств стимулирования сбыта в условиях современного рынка
Development of the sales promotion under modern market conditions
Автори: Карпенко, Ю. М.
Ключові слова: засоби стимулювання збуту
BTL-заходи
методи стимулювання
управління стимулюванням збуту
средства стимулирования сбыта
BTL-мероприятия
методы стимулирования
управление стимулированием сбыта
sales promotion
BTL-tools
incentives
management of sales promotion
Дата публікації: 2016
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Серія/номер: Науковий вісник Полісся;№ 4 (8). Ч. 2
Короткий огляд (реферат): Визначено особливості застосування різних засобів стимулювання збуту на українському ринку, узагальнено існуючі тенденції розвитку та сформовані послідовні етапи для поліпшення процесу управління стимулюванням збуту.
Опис: Карпенко, Ю. М. Розвиток засобів стимулювання збуту в умовах сучасного ринку / Ю. М. Карпенко // Науковий вісник Полісся. – 2016. – № 4 (8). Ч. 2. – С. 335-339.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/15123
Розташовується у зібраннях:Карпенко Ю. М.: наукові статті
Науковий вісник Полісся. — 2016. — №4 (8) Ч. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
335-339.pdfстаття313,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
335-339_pereklad_statti.pdfстаття309,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.