Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/15561
Назва: Маркетинг : метод. вказівки до практ. робіт для студентів напрямів підготовки 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» всіх форм навчання
Автори: Ільчук, В. П.
Садчикова, І. В.
Штирхун, Х. І.
Дата публікації: 2017
Видавництво: ЧНТУ
Короткий огляд (реферат): Метою дисципліни «Маркетинг» є формування у майбутніх економісті сучасної системи поглядів та спеціальних знань у галузі маркетингу, набуття практичних навичок щодо просування товарів на ринок з урахуванням задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства.
Опис: Маркетинг : метод. вказівки до практ. робіт для студентів напрямів підготовки 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» всіх форм навчання / укл. : В. П. Ільчук, І. В. Садчикова, Х. І. Штирхун. – Чернігів : ЧНТУ, 2017. – 53 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/15561
Розташовується у зібраннях:Штирхун Христина Ігорівна
Ільчук Валерій Петрович
Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинг.pdf695,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.