Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/16009
Назва: Планування маркетингової діяльності страхової компанії
Автори: Буглак, Ю. В.
Пшенична, Т. М.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Серія/номер: матеріали конференції;
Короткий огляд (реферат): Необхідність використання маркетингу на страховому ринку викликана загостренням конкуренції та ускладненням збуту страхових продуктів. Одним з важливих етапів маркетингової діяльності є планування, встановлення та коригування ринкових цілей згідно з проведеною ринковою аналітикою (прогнозами змін у зовнішньому оточенні та оцінкою внутрішніх можливостей компанії). Процес планування передбачає побудову логічної послідовності окремих видів маркетингової діяльності, визначення цілей компанії і розробки планів для їхнього досягнення.
Опис: Буглак, Ю. В. Планування маркетингової діяльності страхової компанії / Ю. В. Буглак, Т. М. Пшенична // Юність науки – 2017: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез Міжнарод. наук.-практ. конф. студ., аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 26-27 квітня 2017р.). - Чернігів : ЧНТУ, 2017. – С.543-544
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/16009
Розташовується у зібраннях:Пшенична Т. М.: доповіді, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdfнаукова доповідь301,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.