Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/16012
Назва: Нейромаркетинг: мистецтво продажів на основі психології
Автори: Пшенична, Т. М.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Київ : Державний університет телекомунікацій
Серія/номер: матеріали конференції;
Короткий огляд (реферат): Нейромаркетинг – це потужний елемент, який являє собою комплекс нейроприйомів, нейрометодів та нейротехнологій, за допомогою якого на підсвідомому рівні встановлюється сильний зв'язок між підприємством та споживчою аудиторією з метою активізації продажу товарів та послуг. Тому для покращення ефективності збуту виробникам варто дотримуватись основних правил та намагатись розробляти власні методи впливу на підсвідомість споживачів.
Опис: Пшенична, Т. М. Нейромаркетинг: мистецтво продажів на основі психології / Т. М. Пшенична // Маркетинг майбутнього: виклики та реалії : матеріали І Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 25 жовтня 2017 р.). – К. : Державний університет телекомунікацій, 2017. – С. 323-324
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/16012
Розташовується у зібраннях:Пшенична Т. М.: доповіді, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdfнаукова доповідь221,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.