Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/16136
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпенко, Ю. М.-
dc.contributor.authorСуворова, С. Г.-
dc.date.accessioned2018-04-10T12:17:24Z-
dc.date.available2018-04-10T12:17:24Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/16136-
dc.descriptionКарпенко, Ю. М. Маркетинг малого бізнесу: організаційні підходи та особливості управління / Ю. М. Карпенко, С. Г. Суворова // Чернігівський науковий часопис. Серія 1 : Економіка і управління. - 2017. - № 1 (8). - С. 92-97.en_US
dc.description.abstractВ статті проведена оцінка організаційних підходів до впровадження маркетингової діяльності у малий бізнес. Визначено, що для поліпшення процесів управління маркетингом малий бізнес повинен здійснювати стратегічне планування та застосовувати сучасний інструментарій, який відповідає особливостям його діяльності.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesЧернігівський науковий часопис. Серія 1 : Економіка і управління;№ 1 (8)-
dc.subjectмаркетинг у малому бізнесіen_US
dc.subjectуправління маркетингомen_US
dc.subjectорганізаційні підходи до побудови маркетингуen_US
dc.subjectособливості малого бізнесуen_US
dc.subjectмаркетинг в малом бизнесеen_US
dc.subjectуправление маркетингомen_US
dc.subjectорганизационные подходы к построению маркетингаen_US
dc.subjectособенности малого бизнесаen_US
dc.subjectmarketing in small businessen_US
dc.subjectmarketing managementen_US
dc.subjectorganizational approaches to marketingen_US
dc.subjectfeatures of small businessen_US
dc.titleМаркетинг малого бізнесу: організаційні підходи та особливості управлінняen_US
dc.title.alternativeMarketing of small business: organizational approaches and management featuresen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1В статье проведена оценка организационных подходов маркетинговой деятельности в малом бизнесе. Определено, что для улучшения процессов управления маркетингом малый бизнес должен осуществлять стратегическое планирование и применять современный инструментарий, который соответствует особенностям его деятельности.en_US
dc.description.abstractalt2The article assesses organizational approaches to the introduction of marketing activities in small business.To improve the processes of marketing management, a small business must implement strategic planning and apply modern tools that correspond to the characteristics of its activities.en_US
Розташовується у зібраннях:Карпенко Ю. М.: наукові статті
Карпенко Ю. М.: наукові статті
Чернігівський науковий часопис. Серія 1, Економіка і управління. – 2017. – № 1 (8)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
92-97.pdfстаття401,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.