Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/16136
Назва: Маркетинг малого бізнесу: організаційні підходи та особливості управління
Інші назви: Marketing of small business: organizational approaches and management features
Автори: Карпенко, Ю. М.
Суворова, С. Г.
Ключові слова: маркетинг у малому бізнесі
управління маркетингом
організаційні підходи до побудови маркетингу
особливості малого бізнесу
маркетинг в малом бизнесе
управление маркетингом
организационные подходы к построению маркетинга
особенности малого бизнеса
marketing in small business
marketing management
organizational approaches to marketing
features of small business
Дата публікації: 2017
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Серія/номер: Чернігівський науковий часопис. Серія 1 : Економіка і управління;№ 1 (8)
Короткий огляд (реферат): В статті проведена оцінка організаційних підходів до впровадження маркетингової діяльності у малий бізнес. Визначено, що для поліпшення процесів управління маркетингом малий бізнес повинен здійснювати стратегічне планування та застосовувати сучасний інструментарій, який відповідає особливостям його діяльності.
Опис: Карпенко, Ю. М. Маркетинг малого бізнесу: організаційні підходи та особливості управління / Ю. М. Карпенко, С. Г. Суворова // Чернігівський науковий часопис. Серія 1 : Економіка і управління. - 2017. - № 1 (8). - С. 92-97.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/16136
Розташовується у зібраннях:Карпенко Ю. М.: наукові статті
Карпенко Ю. М.: наукові статті
Чернігівський науковий часопис. Серія 1, Економіка і управління. – 2017. – № 1 (8)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
92-97.pdfстаття401,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.