Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/16286
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСуворова, С. Г.-
dc.contributor.authorКарпенко, Ю. М.-
dc.contributor.authorЖидок, В. В.-
dc.date.accessioned2018-05-04T08:13:19Z-
dc.date.available2018-05-04T08:13:19Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/16286-
dc.descriptionСуворова, С. Г. Формування системи оцінки результатів маркетингових досліджень / С.Г. Суворова, Ю. М. Карпенко, В. В. Жидок // Науковий вісник Полісся. – 2018. – № 1 (13). Ч. 2. – С. 199-204.en_US
dc.description.abstractУ статті проведено порівняльний аналіз існуючих підходів до оцінки ефективності маркетингових досліджень. Розроблено методичний підхід до оцінювання ефективності маркетингових досліджень. В межах запропонованого підходу наведено методику розрахунку показника результативності маркетингових досліджень, наведено показники оцінювання їх економічного ефекту, запропоновано розрахунок економічної ефективності маркетингових дослідженьen_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesНауковий вісник Полісся;№ 1 (13). Ч. 2-
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectефективність маркетингових дослідженьen_US
dc.subjectцінність інформаціїen_US
dc.subjectекономічна ефективністьen_US
dc.subjectрезультативністьen_US
dc.subjectуправлінські рішенняen_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.subjectmarketing research effectivenessen_US
dc.subjectinformative valueen_US
dc.subjecteconomic efficiencyen_US
dc.subjecteffectivenessen_US
dc.subjectmanagerial decisionsen_US
dc.titleФормування системи оцінки результатів маркетингових дослідженьen_US
dc.title.alternativeFormation of the system of assessment of the marketing research resultsen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1A comparative analysis of existing approaches to assessing the effectiveness of marketing research has been conducted in the article. A methodical approach to assessing the effectiveness of marketing research has been developed. The offered approach provides a method of calculation of marketing research effectiveness indicator, also there have been provided indicators of assessing their economic effect and offered calculation of economic efficiency of marketing research.en_US
Розташовується у зібраннях:Жидок В. В.: наукові статті
Карпенко Ю. М.: наукові статті
Науковий вісник Полісся. – 2018. – №1 (13) Ч. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
199-204.pdfстаття411,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
199-204_pereklad.pdfстаття362,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.