Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/16286
Назва: Формування системи оцінки результатів маркетингових досліджень
Інші назви: Formation of the system of assessment of the marketing research results
Автори: Суворова, С. Г.
Карпенко, Ю. М.
Жидок, В. В.
Ключові слова: маркетингові дослідження
ефективність маркетингових досліджень
цінність інформації
економічна ефективність
результативність
управлінські рішення
marketing research
marketing research effectiveness
informative value
economic efficiency
effectiveness
managerial decisions
Дата публікації: 2018
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Серія/номер: Науковий вісник Полісся;№ 1 (13). Ч. 2
Короткий огляд (реферат): У статті проведено порівняльний аналіз існуючих підходів до оцінки ефективності маркетингових досліджень. Розроблено методичний підхід до оцінювання ефективності маркетингових досліджень. В межах запропонованого підходу наведено методику розрахунку показника результативності маркетингових досліджень, наведено показники оцінювання їх економічного ефекту, запропоновано розрахунок економічної ефективності маркетингових досліджень
Опис: Суворова, С. Г. Формування системи оцінки результатів маркетингових досліджень / С.Г. Суворова, Ю. М. Карпенко, В. В. Жидок // Науковий вісник Полісся. – 2018. – № 1 (13). Ч. 2. – С. 199-204.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/16286
Розташовується у зібраннях:Жидок В. В.: наукові статті
Карпенко Ю. М.: наукові статті
Науковий вісник Полісся. – 2018. – №1 (13) Ч. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
199-204.pdfстаття411,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
199-204_pereklad.pdfстаття362,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.