Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/16692
Назва: Нейромаркетинг як інструмент впливу на поведінку споживачів
Автори: Криса, А. В.
Пшенична, Т. М.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Серія/номер: матеріали конференції;
Опис: Криса, А. В. Нейромаркетинг як інструмент впливу на поведінку споживачів / А. В. Криса, Т. М. Пшенична // Юність науки – 2018: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез Міжнарод. наук.-практ. конф. студ., аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 11-12 квітня 2018 р.) : у 2 ч. Ч. 1. – Чернігів : ЧНТУ, 2018. – С. 350-352.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/16692
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, 2018
Пшенична Т. М.: доповіді, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdfнаукова доповідь296,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.