Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/16765
Назва: Маркетинг : методичні вказівки до практичних занять для студентів галузі знань 07 “Управління та адміністрування” за спеціальністю 072 “Фінанси, банківська справа та страхування” заочної форми навчання
Автори: Ільчук, В. П.
Штирхун, Х. І.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Короткий огляд (реферат): Метою методичних рекомендацій для практичних занять з дисципліни "Маркетинг"є короткийогляд основних тем, передбачених програмою дисципліни. Програма курсу "Маркетинг" передбачає виконання студентами практичних та тестових завдань, виконання контрольних робіт, проведення поточного та модульного контролю знань студентів. Методичні рекомендації містять також методику підготовки до практичних занять, контрольні запитання, тести для перевірки базових знань з дисципліни. Завершує методичні розробки список літератури, яка рекомендується для поглибленого вивчення дисципліни.
Опис: Маркетинг : методичні вказівки до практичних занять для студентів галузі знань 07 “Управління та адміністрування” за спеціальністю 072 “Фінанси, банківська справа та страхування” заочної форми навчання / уклад.: В. П. Ільчук, Х .І. Штирхун. – Чернігів : ЧНТУ, 2018. - 37 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/16765
Розташовується у зібраннях:Штирхун Христина Ігорівна
Ільчук Валерій Петрович
Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинг_ПЗ.pdf414,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.