Короткий опис(реферат):
Метою методичних рекомендацій для практичних занять з дисципліни "Маркетинг"є короткийогляд основних тем, передбачених програмою дисципліни. Програма курсу "Маркетинг" передбачає виконання студентами практичних та тестових завдань, виконання контрольних робіт, проведення поточного та модульного контролю знань студентів. Методичні рекомендації містять також методику підготовки до практичних занять, контрольні запитання, тести для перевірки базових знань з дисципліни. Завершує методичні розробки список літератури, яка рекомендується для поглибленого вивчення дисципліни.
Суть розробки, основні результати:
Маркетинг : методичні вказівки до практичних занять для студентів галузі знань 07 “Управління та адміністрування” за спеціальністю 072 “Фінанси, банківська справа та страхування” заочної форми навчання / уклад.: В. П. Ільчук, Х .І. Штирхун. – Чернігів : ЧНТУ, 2018. - 37 с.