Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/17969
Назва: Основи менеджменту і маркетингу : методичні вказівки для практичної, самостійної та індивідуальної роботи для студентів напряму 6.170103 "Управління інформаційною безпекою" ступінь вищої освіти "бакалавр"
Автори: Рябова, Т. А.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Короткий огляд (реферат): Практичні заняття з основ менеджменту і маркетингу дають можливість студентам ознайомитися не тільки з технічними методами роботи в професійній галузі, а й з організаційно-економічними. Звертається увага на формування розуміння концептуальних основ системного управління організаціями, прийняття адекватних управлінських рішень; просування товарів на ринку з урахуванням задоволення потреб споживачів і забезпечення ефективної діяльності підприємства.
Опис: Основи менеджменту і маркетингу : метод. вказівки для практ., самості. та індивід. роботи для студентів напряму 6.170103 "Управління інформаційною безпекою" ступінь вищ. освіти "бакалавр" / уклад. Т. А. Рябова. - Чернігів : ЧНТУ, 2019. – 46 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/17969
Розташовується у зібраннях:Рябова Т. А.: навчально-методичні видання
Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Основи менеджменту і маркетингу..pdf683,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.