Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 38.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Маркетингова підтримка стимулювання збуту органічної продукції в УкраїніШтирхун, Х. І.
2015Теоретичні засади маркетингового підходу до збутової діяльної аграрних підприємствШтирхун, Х. І.
2015Кластерна модель забезпечення конкурентоспроможності органічної продукціїШтирхун, Х. І.
2015Маркетингове забезпечення фінансово-економічної безпеки аграрних підприємствШтирхун, Х. І.
2013Фінансовий стан та проблеми розвитку підприємств легкої промисловості Чернігівської областіШтирхун, Х. І.
2014Фінансовий стан та проблеми розвитку аграрних підприємств регіонуШтирхун, Х. І.
2014Фінансовий стан та перспективи розвитку аграрного сектора регіонуШтирхун, Х. І.
2014Розвиток аграрного маркетингу в умовах євроінтеграціїШтирхун, Х. І.
2016Органічне виробництво як пріоритетний напрям розвитку аграрного сектора національної економікиІльчук, В. П.; Штирхун, Х. І.
2016Social entrepreneurship in the development of organic production in UkraineШтирхун, Х. І.