Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/18329
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІльчук, В. П.-
dc.contributor.authorШпомер, Т. О.-
dc.contributor.authorШтирхун, Х. І.-
dc.date.accessioned2019-11-11T09:55:36Z-
dc.date.available2019-11-11T09:55:36Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/18329-
dc.descriptionМаркетинг : метод. вказівки до виконання курс. роботи для студентів галузі знань 07 "Управління та адміністрування" спец. 072 "Фінанси, банківська справа та страхування" освіт.-кваліф. рівня «бакалавр» заоч. форми навчання / уклад.: В. П. Ільчук, Т. О. Шпомер, Х. І. Штирхун. – Чернігів : ЧНТУ, 2019. – 50 с.en_US
dc.description.abstractДані методичні вказівки до виконання курсової роботи спрямовані на допомогу студентам оволодіти знаннями з курсу «Маркетинг» і закріпити їх на практичних прикладах, творчо переосмислити зарубіжний досвід маркетингової діяльності, звернути увагу на ті проблеми, розв’язання яких дозволить підприємствам забезпечити конкурентоспроможність своїх товарів та послуг, підвищити життєспроможність підприємства в жорстких конкурентних умовах функціонування.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.titleМаркетинг : методичні вказівки до виконання курсової роботи для студентів галузі знань 07 "Управління та адміністрування спеціальності 072 "Фінанси, банківська справа та страхування" освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» заочної форми навчанняen_US
dc.typeLearning Objecten_US
Розташовується у зібраннях:Шпомер Т. О.: навчально-методичні видання
Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинг_методичні вказівки до виконання курсової роботи.pdf3,02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.