Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/1868
Назва: Розвиток концепції private label: світовий досвід та українські реалії
Автори: Карпенко, Ю. М.
Ключові слова: власні товарні марки
private label
український ритейл
торговельні мережі
розвиток власних товарних марок
Дата публікації: 2011
Видавництво: К.: Вид-во КНЕУ
Серія/номер: Формування ринкової економіки;Спец. вип. Маркетингова освіта в Україні
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено особливості застосування власних товарних марок на українському ринку, розглянуто тенденції щодо проникнення в різні категорії товарів, визначено переваги та ризики застосування private label. Запропоновано класифікаційні ознаки для портфелю власних товарних марок, виділено підходи щодо їх присвоєння і використання, сформовано етапи впровадження private label на українському ринку.
Опис: Карпенко Ю. М. Розвиток концепції private label: світовий досвід та українські реалії / Ю. М. Карпенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. праць. – Спец. вип. Маркетингова освіта в Україні / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ "Київський нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. О. О. Бєляєв. – К. : КНЕУ, 2011. – С. 202–214.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/1868
Розташовується у зібраннях:Карпенко Ю. М.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Karpenko_Rozvytok kontseptsiyi .pdfстатья474,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.