Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/1869
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпенко, Ю. М.
dc.date.accessioned2015-10-18T15:11:37Z
dc.date.available2015-10-18T15:11:37Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/1869
dc.descriptionКарпенко, Ю. М. Засоби стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій / Ю. Карпенко // Сiверянський лiтопис. - 2007. - № 4. - С. 199-203.en_US
dc.description.abstractМетою статті є визначення специфіки акцій зі стимулювання збуту на українському ринку, їх класифікація та напрями трансформації в умовах сучасного ринку.en_US
dc.language.isouken_US
dc.relation.ispartofseriesСіверянський літопис;№ 4
dc.subjectстимулювання збутуen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.titleЗасоби стимулювання збуту в системі маркетингових комунікаційen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Карпенко Ю. М.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Karpenko_Zasoby stymulyuvannya .pdfстатья113,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.