Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/1869
Назва: Засоби стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій
Автори: Карпенко, Ю. М.
Ключові слова: стимулювання збуту
маркетингові комунікації
Дата публікації: 2007
Серія/номер: Сіверянський літопис;№ 4
Короткий огляд (реферат): Метою статті є визначення специфіки акцій зі стимулювання збуту на українському ринку, їх класифікація та напрями трансформації в умовах сучасного ринку.
Опис: Карпенко, Ю. М. Засоби стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій / Ю. Карпенко // Сiверянський лiтопис. - 2007. - № 4. - С. 199-203.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/1869
Розташовується у зібраннях:Карпенко Ю. М.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Karpenko_Zasoby stymulyuvannya .pdfстатья113,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.