Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/19615
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛосєва, О. А.-
dc.date.accessioned2020-07-03T13:14:59Z-
dc.date.available2020-07-03T13:14:59Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/19615-
dc.descriptionЛосєва, О. А. Структуризація стратегій та вибір оптимальної бізнес-моделі щодо промоушингу вітчизняного товаровиробника на ринок ЄС : магістерська робота : 073 «Менеджмент» / О. А. Лосєва ; керівник роботи Самійленко Г. М. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра менеджменту та державної служби. – Чернігів, 2019. – 80 с.en_US
dc.description.abstractОб’єкт дослідження – процес організації, управління та бізнесмоделювання зовнішньоекономічною діяльністю на підприємстві, вивчення особливості товару і товарної політики підприємства у зовнішньоекономічній діяльності. Предмет дослідження – теоретико-прикладні аспекти структуризації стратегії та вибору оптимальної бізнес-моделі щодо промоушингу вітчизняного товаровиробника на ринок ЄС. Мета дослідження є cтруктуризація стратегій і прийняття стратегічних рішень щодо вибору оптимальної бізнес-моделі щодо промоушингу вітчизняного товаровиробника. Завдання дослідження − визначити роль стратегії в діяльності підприємства, впровадити комплекс заходів для ефективної реклами, систематизувати етапи впровадження рекламної кампанії на ринок ЄС. Методи дослідження – оцінити ступінь рекламної компанії на цільову аудиторію, провести підрахунок економічної ефективності реклами, визначити рекламний бюджет та інструменти промоушингуen_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectміжнародний маркетингen_US
dc.subjectліцензуванняen_US
dc.subjectіноземні інвестиціїen_US
dc.subjectміжнародні виставки та ярмаркиen_US
dc.subjectмаркетингова програмаen_US
dc.subjectстандарти та сертифікаціяen_US
dc.subjectринокen_US
dc.subjectбізнес-моделіen_US
dc.titleСтруктуризація стратегій та вибір оптимальної бізнес-моделі щодо промоушингу вітчизняного товаровиробника на ринок ЄСen_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:Дипломні роботи освітнього ступеня магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лосєва О.А. магистр 2019.pdfвипускна кваліфікаційна робота1,84 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.