Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/19615
Назва: Структуризація стратегій та вибір оптимальної бізнес-моделі щодо промоушингу вітчизняного товаровиробника на ринок ЄС
Автори: Лосєва, О. А.
Ключові слова: міжнародний маркетинг
ліцензування
іноземні інвестиції
міжнародні виставки та ярмарки
маркетингова програма
стандарти та сертифікація
ринок
бізнес-моделі
Дата публікації: 2019
Видавництво: Чернігів
Короткий огляд (реферат): Об’єкт дослідження – процес організації, управління та бізнесмоделювання зовнішньоекономічною діяльністю на підприємстві, вивчення особливості товару і товарної політики підприємства у зовнішньоекономічній діяльності. Предмет дослідження – теоретико-прикладні аспекти структуризації стратегії та вибору оптимальної бізнес-моделі щодо промоушингу вітчизняного товаровиробника на ринок ЄС. Мета дослідження є cтруктуризація стратегій і прийняття стратегічних рішень щодо вибору оптимальної бізнес-моделі щодо промоушингу вітчизняного товаровиробника. Завдання дослідження − визначити роль стратегії в діяльності підприємства, впровадити комплекс заходів для ефективної реклами, систематизувати етапи впровадження рекламної кампанії на ринок ЄС. Методи дослідження – оцінити ступінь рекламної компанії на цільову аудиторію, провести підрахунок економічної ефективності реклами, визначити рекламний бюджет та інструменти промоушингу
Опис: Лосєва, О. А. Структуризація стратегій та вибір оптимальної бізнес-моделі щодо промоушингу вітчизняного товаровиробника на ринок ЄС : магістерська робота : 073 «Менеджмент» / О. А. Лосєва ; керівник роботи Самійленко Г. М. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра менеджменту та державної служби. – Чернігів, 2019. – 80 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/19615
Розташовується у зібраннях:Дипломні роботи освітнього ступеня магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лосєва О.А. магистр 2019.pdfвипускна кваліфікаційна робота1,84 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.