Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/20478
Назва: Особливості реалізації комплексу маркетингу у сфері медичних послуг
Автори: Полковниченко, С. О.
Шкулепіна, А. В.
Ключові слова: медичні послуги
маркетинг медичних послуг
Дата публікації: 2020
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Короткий огляд (реферат): Основними цінностями суспільства є життя і здоров’я людини. Тому охорона здоров’я – це одна із соціально значущих сфер життєдіяльності людини, яка тісно пов’язана з державним регулюванням. Проте активне впровадження принципів ринкової економіки в усі сфери господарської діяльності не оминуло і сферу медичного обслуговування. Ускладнення структури ринку, поява нових суб’єктів, орієнтація на споживача потребують розвитку маркетингової діяльності й у сфері надання медичних послуг.
Опис: Полковниченко, С. О. Особливості реалізації комплексу маркетингу у сфері медичних послуг / С. О. Полковниченко, А. В. Шкулепіна // Реалізація економічного потенціалу України: теоретичні та практичні аспекти : монографія / за заг. ред. М. М. Забаштанського. – Чернігів : ЧНТУ, 2020. – С. 266-279.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/20478
Розташовується у зібраннях:Полковниченко С. О.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Полковниченко, Шкулепіна, монографія_ 2020-5-18 (1).pdfнаукова доповідь286,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.