Короткий опис(реферат):
Основними цінностями суспільства є життя і здоров’я людини. Тому охорона здоров’я – це одна із соціально значущих сфер життєдіяльності людини, яка тісно пов’язана з державним регулюванням. Проте активне впровадження принципів ринкової економіки в усі сфери господарської діяльності не оминуло і сферу медичного обслуговування. Ускладнення структури ринку, поява нових суб’єктів, орієнтація на споживача потребують розвитку маркетингової діяльності й у сфері надання медичних послуг.
Суть розробки, основні результати:
Полковниченко, С. О. Особливості реалізації комплексу маркетингу у сфері медичних послуг / С. О. Полковниченко, А. В. Шкулепіна // Реалізація економічного потенціалу України: теоретичні та практичні аспекти : монографія / за заг. ред. М. М. Забаштанського. – Чернігів : ЧНТУ, 2020. – С. 266-279.