Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/21070
Назва: Ревеню-менеджмент як інструмент маркетингу
Автори: Москаленко, В. А.
Ключові слова: ревеню-менеджмент
Дата публікації: 2018
Видавництво: Луцьк : Луцький НТУ
Короткий огляд (реферат): В умовах ведення діяльності у висококонкурентному середовищі саме ревеню-менеджмент представляється запорукою підвищення конкурентоспроможності та успішності підприємств гостинного та туристичного бізнесу. Ревеню-менеджмент – це технологія формування цінової політики на основі прогнозування попиту, спрямована на забезпечення високої прибутковості підприємства або компанії.
Опис: Москаленко, В. А. Ревеню-менеджмент як інструмент маркетингу / В. А. Москаленко // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Луцьк, 5 жовт. 2018 р). – Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2018. – С. 303-306.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/21070
Розташовується у зібраннях:Москаленко В. А.: доповіді, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій.pdfнаукова доповідь135,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.