Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/20685
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКомпанець, Д. І.-
dc.date.accessioned2021-01-18T09:38:42Z-
dc.date.available2021-01-18T09:38:42Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/20685-
dc.descriptionКомпанець, Д. І. Формування стратегії диференціації продукції на споживчому ринку (на матеріалах ТОВ «Аметист») : магістерська робота : 075 Маркетинг / Д. І. Компанець ; керівник роботи Кульпінський С. В. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2020. – 86 с.en_US
dc.description.abstractМетою даної роботи є визначення та формування підходів стосовно процесу впровадження стратегії диференціації за для покращення ефективності роботи підприємства ТОВ «Аметист». Об’єктом дослідження є процес формування стратегії диференціації на підприємстві ТОВ «Аметист». Предметом дослідження є методичні та теоретичні засади використання конкурентної стратегії диференціації за для підвищення конкурентоспроможності підприємства. Методи дослідження: фінансовий та економічний аналіз, методи практичного порівняння, оцінка рівня конкурентоспроможності, SWOT аналіз, побудована матриця І.Ансоффа. Результати дослідження можливо на практиці використовувати вітчизняним підприємствам конкурентну стратегію диференціація за для підвищення рівня конкурентоспроможності товару та підприємства також поліпшення позицій на ринку. За допомогою сформованих рекомендацій стосовно покращення роботи підприємства та впровадження стратегії диференціації дозволить підприємству вдало конкурувати в умовах зміни ринкової кон’юнктури і також удосконалити ефективність виробничої діяльності.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectкомплекс маркетингуen_US
dc.subjectконкурентна стратегіяen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectстратегія диференціаціїen_US
dc.subjectпродуктові стратегіїen_US
dc.subjectмаркетингові інноваціїen_US
dc.subjectmarketing complexen_US
dc.subjectcompetitive strategyen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectdifferentiation strategyen_US
dc.subjectproduct strategiesen_US
dc.subjectmarketing innovationsen_US
dc.titleФормування стратегії диференціації продукції на споживчому ринку (на матеріалах ТОВ «Аметист»)en_US
dc.typeThesisen_US
dc.description.abstractalt1The purpose of this work is to define and form approaches to the process of implementing a strategy of differentiation to improve the efficiency of the company LLC "Аmethyst". The object of the study is the process of forming a strategy of differentiation at the enterprise LLC "Аmethyst". The subject of the study is the methodological and theoretical principles of using a competitive strategy of differentiation to increase the competitiveness of the enterprise. Research methods: financial and economic analysis, methods of practical comparison, assessment of the level of competitiveness, SWOT analysis, constructed matrix of I. Ansoff. The results of the study may in practice use domestic companies competitive strategy differentiation to increase the level of competitiveness of goods and enterprises and improve market position. With the help of the formed recommendations concerning improvement of work of the enterprise and introduction of strategy of differentiation will allow the enterprise to compete successfully in the conditions of change of a market condition and also to improve efficiency of production activity.en_US
Розташовується у зібраннях:Дипломні роботи освітнього ступеня магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Компанець -Магістр-Маркетинг- 2020.pdf1,61 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.