Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 10.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Концептуальні аспекти використання інноваційних форм фінансування концесійних відносинЗабаштанський, М. М.; Забаштанська, Т. В.
2016Комерційна діяльність посередницьких підприємств. Методичні вказівки до практичних занять для студентів спеціальності 8.03050701 «Маркетинг» денної форми навчанняЖидок, В. В.; Забаштанська, Т. В.; Бабаченко, Л. В.; Забаштанський, М. М.
2020Маркетинг : методичні рекомендації до виконання курсової роботи освітня програма «Маркетинг», рівень вищої освіти – перший (бакалаврський), спеціальність 075 «Маркетинг», галузь знань 07 «Управління та адміністрування»Вербицька, А. В.; Забаштанська, Т. В.; Забаштанський, М. М.; Бабаченко, Л. В.
2017Інноваційні підходи до фінансування концесійної діяльностіЗабаштанський, М. М.; Роговий, А. В.; Забаштанська, Т. В.
2015Роль економічної діагностики у забезпеченні ефективності концесійної діяльностіЗабаштанський, М. М.; Забаштанська, Т. В.; Роговий, А. В.
2013Теоретичні аспекти політики ціноутворення комунального господарства УкраїниЗабаштанська, Т. В.
2015Наскрізна програма практики. Методичні рекомендації для студентів першого рівня вищої освіти за напрямом підготовки 6.030507 «Маркетинг» денної форми навчанняЖидок, В. В.; Забаштанська, Т. В.; Волкова, Г. Р.; Забаштанський, М. М.
2015Маркетинг. Методичні рекомендації до виконання курсової роботи для студентів галузі знань 0305 – Економіка та підприємництво, напряму підготовки 6.030507 – МаркетингЖидок, В. В.; Забаштанська, Т. В.; Забаштанський, М. М.
2023Сучасні аспекти стратегічного планування функціонування та розвитку суб’єктів господарювання сфери охорони здоров’я в умовах цифровізаціїЗабаштанський, М. М.; Забаштанська, Т. В.
2022Застосування промоакційного маркетингу підприємствами в умовах цифровізаціїЗабаштанський, М. М.; Забаштанська, Т. В.; Герасімчук, М.