Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/24096
Назва: Маркетинг : методичні вказівки до виконання кваліфікаційної роботи для здобувачів другого (магістр) рівня вищої освіти денної і заочної форм навчання галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг»
Автори: Пінчук, А. О.
Вербицька, А. В.
Полковниченко, С. О.
Забаштанська, Т. В.
Бабаченко, Л. В.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка»
Короткий огляд (реферат): Завдання цих методичних рекомендацій – надати магістру допомогу щодо тематики; структури; змістовного написання вступу, розділів, висновків; використання загальних і спеціальних методів у вирішенні маркетингових проблем; правил оформлення кваліфікаційної роботи, що дозволить належним чином організувати працю над нею.
Опис: Маркетинг : метод. вказівки до виконання кваліф. роботи для здобувачів другого (магістр.) рівня вищ. освіти ден. і заоч. форм навчання галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спец. 075 «Маркетинг» освіт. програми «Маркетинг» / уклад.: О. А. Пінчук, А. В. Вербицька, С. О. Полковниченко, Т. В. Забаштанська, Л. В. Бабаченко. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – 65 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/24096
Розташовується у зібраннях:Бабаченко Л. В.: навчально-методичні видання
Забаштанська Т. В.: навчально-методичні видання
Полковниченко С. О.: навчально-методичні видання
Вербицька А. В.: навчально-методичні видання
Пінчук А. О.: навчально-методичні видання
Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинг.pdfНавчально-методичне видання897,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.