Короткий опис(реферат):
Завдання цих методичних рекомендацій – надати магістру допомогу щодо тематики; структури; змістовного написання вступу, розділів, висновків; використання загальних і спеціальних методів у вирішенні маркетингових проблем; правил оформлення кваліфікаційної роботи, що дозволить належним чином організувати працю над нею.
Суть розробки, основні результати:
Маркетинг : метод. вказівки до виконання кваліф. роботи для здобувачів другого (магістр.) рівня вищ. освіти ден. і заоч. форм навчання галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спец. 075 «Маркетинг» освіт. програми «Маркетинг» / уклад.: О. А. Пінчук, А. В. Вербицька, С. О. Полковниченко, Т. В. Забаштанська, Л. В. Бабаченко. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – 65 с.