Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/24838
Назва: Чинники підвищення конкурентоспроможності туристичних підприємств в сучасних умовах
Автори: Курпас, Д. О.
Ключові слова: конкурентоспроможність
туристичне підприємство
туризм
tourism
competitiveness
tourist enterprise
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження виступає процес забезпечення сталого рівня конкурентоспроможності підприємств, що надають послугу у сфері туризму. Предметом дослідження виступають теоретичні, методологічні та практичні питання управління конкурентоспроможністю послуг у сфері туризму на прикладі «TUI». У роботі досліджуються теоретичні основи ефективності операційної діяльності підприємств на ринку туристичних послуг. Аналізується стан туристичної діяльності « TUI» за 2019-2021 роки. За результатами дослідження підрахована економічна доцільність впровадження вказаних інновацій, проаналізовано структуру та обсяг необхідних витрат, за допомогою аналізу беззбитковості визначено критичні обсяги реалізації нових екологічних турів. Наведені результати аналізу й рекомендації можуть застосовуватися вітчизняними туристичними підприємствами, що на нашу думку, обумовлює практичну цінність роботи.
Опис: Курпас, Д. О. Чинники підвищення конкурентоспроможності туристичних підприємств в сучасних умовах : випускна кваліфікаційна робота : 242 «Туризм» / Д. О. Курпас ; керівник роботи О. І. Гонта ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра туризму . – Чернігів, 2021. – 101 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/24838
Розташовується у зібраннях:Дипломні роботи освітнього ступеня магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР Курпас Д_О_2021.pdfВипускна кваліфікаційна робота2,52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.