Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/24838
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКурпас, Д. О.-
dc.date.accessioned2021-12-28T11:54:42Z-
dc.date.available2021-12-28T11:54:42Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/24838-
dc.descriptionКурпас, Д. О. Чинники підвищення конкурентоспроможності туристичних підприємств в сучасних умовах : випускна кваліфікаційна робота : 242 «Туризм» / Д. О. Курпас ; керівник роботи О. І. Гонта ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра туризму . – Чернігів, 2021. – 101 с.en_US
dc.description.abstractОб’єктом дослідження виступає процес забезпечення сталого рівня конкурентоспроможності підприємств, що надають послугу у сфері туризму. Предметом дослідження виступають теоретичні, методологічні та практичні питання управління конкурентоспроможністю послуг у сфері туризму на прикладі «TUI». У роботі досліджуються теоретичні основи ефективності операційної діяльності підприємств на ринку туристичних послуг. Аналізується стан туристичної діяльності « TUI» за 2019-2021 роки. За результатами дослідження підрахована економічна доцільність впровадження вказаних інновацій, проаналізовано структуру та обсяг необхідних витрат, за допомогою аналізу беззбитковості визначено критичні обсяги реалізації нових екологічних турів. Наведені результати аналізу й рекомендації можуть застосовуватися вітчизняними туристичними підприємствами, що на нашу думку, обумовлює практичну цінність роботи.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectтуристичне підприємствоen_US
dc.subjectтуризмen_US
dc.subjecttourismen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjecttourist enterpriseen_US
dc.titleЧинники підвищення конкурентоспроможності туристичних підприємств в сучасних умовахen_US
dc.typeThesisen_US
dc.description.abstractalt1The object of the study is the process of ensuring a sustainable level of competitiveness of enterprises providing services in the field tourism. The subject of the research are theoretical, methodological and practical issues of managing the competitiveness of services in the field of tourism on the example of "TUI". The theoretical bases of efficiency of operational activity of the enterprises in the market of tourist services are investigated in the work. The state of tourist activity of "TUI" for 2019-2021 is analyzed. According to the results of the study, the economic feasibility of implementing these innovations is calculated, the structure and amount of necessary costs are analyzed, the critical volumes of new ecological tours are determined with the help of break-even analysis. These results of the analysis and recommendations can be used by domestic tourism enterprises, which, in our opinion, determines the practical value of the work.en_US
Розташовується у зібраннях:Дипломні роботи освітнього ступеня магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР Курпас Д_О_2021.pdfВипускна кваліфікаційна робота2,52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.