Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.stu.cn.ua/123456789/24938
Назва: | Формування гендерно-відповідальної поведінки у молоді |
Автори: | Титенко, Г. П. |
Ключові слова: | молодь гендер стать відповідальність гендерновідповідальна поведінка гендерна дискримінація педагогічні умови youth gender gender responsibility gender-responsible behavior gender discrimination pedagogical conditions |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Чернігів |
Короткий огляд (реферат): | Сучасному суспільству досі притаманна проблема гендерної нерівності. Процес соціальних змін не виключає актуальності даної проблеми. Приналежність до певної статі досі лишається показником стратифікації в суспільному житті. Проблема гендерної дискримінації та нерівності зумовлюють відмінності в реалізації прав та можливостей людини залежно від її статі. Спостерігається диференціація в становищі жінок та чоловіків в суспільстві, як правило чоловіки займають кращі (привілейовані) місця в економічній, соціальній та політичній сферах. Особливу увагу варто приділити освіченості молоді, оскільки саме від її рівня самосвідомості та знань з приводу гендерних проблем залежить як теперішнє, так і майбутнє життя нашого суспільства. Потрібно змінити традиційні уявлення та стереотипи, переосмислити усталені ролі чоловіка і жінки, усвідомити те, що немає суто чоловічих та жіночих рис, а є лише індивідуальні риси кожної особистості. Тому доволі важливої ролі набуває системна робота щодо поширення знань з гендерної проблематики серед молоді, запровадження в усі сфери життєдіяльності принципів гендерної рівності, а також створення та розвиток сучасних моделей поведінки, котрі зафіксували б дані засади на рівні задовільних та буденних вчинків, для будьякої сфери життя людини. Зважаючи на необхідність просвітницької роботи щодо гендерної нерівності та профілактичної діяльності проти гендерної дискримінації в молодіжному середовищі, зростає потреба в формуванні гендерно-відповідальної поведінки. В розділі 1 магістерської роботи проаналізовано теоретикометодологічні засади формування гендерно-відповідальної поведінки у молоді. Розділ 2 присвячений дослідженню особливостей формування гендерно-відповідальної поведінки у молоді. У розділі 3 визначено шляхи удосконалення формування гендерновідповідальної поведінки у молоді. Наукова новизна проведеного дослідження полягає в тому, що: уточнено розуміння сутності гендерно-відповідальної поведінки у молоді та природи формування даної поведінки; розроблено шляхи удосконалення формування гендерно-відповідальної поведінки у молоді (створено тренінгову програму для покращення формування даної поведінки). |
Опис: | Титенко, Г. П. Формування гендерно-відповідальної поведінки у молоді : випускна кваліфікаційна робота : 231 "Соціальна робота" / Г. П. Титенко ; керівник роботи Т. С. Острянко ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра соціальної роботи. – Чернігів, 2021. – 106 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.stu.cn.ua/123456789/24938 |
Розташовується у зібраннях: | Дипломні роботи освітнього ступеня магістр |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Титенко Г.П. кваліфікаційна робота МСРп-201.pdf | Випускна кваліфікаційна робота | 501,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.