Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/25182
Назва: Реалізація комплексу маркетингу у сфері туристичних послуг (на матеріалах Національного заповідника «Києво-Печерська лавра»)
Автори: Руденко, С. М.
Ключові слова: комплекс маркетингу
послуги
туризм
туристичні послуги
маркетингові дослідження
marketing complex
services
tourism
travel services
marketing research
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі обґрунтовано теоретико-методичні та практичні засади комплексу маркетингу у сфері туристичних послуг. У першому розділі визначено поняття «туристичні послуги», обґрунтовано методичні підходи до оцінки реалізації комплексу маркетингу у сфері туризму. Другий розділ містить аналіз середовища маркетингової діяльності Національного заповідника «Києво-Печерська лавра». У третьому розділі запропоновано заходи щодо вдосконалення маркетингової діяльності Національного заповідника «Києво-Печерська лавра».
Опис: Руденко, С. М. Реалізація комплексу маркетингу у сфері туристичних послуг (на матеріалах Національного заповідника «Києво-Печерська лавра») : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / С. М. Руденко ; керівник роботи С. О. Полковниченко ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2021. – 78 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/25182
Розташовується у зібраннях:Дипломні роботи освітнього ступеня магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Руденко-Магістр-2021.pdfВипускна кваліфікаційна робота2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.