Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/25193
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХомєнок, М. В.-
dc.date.accessioned2022-01-21T18:36:26Z-
dc.date.available2022-01-21T18:36:26Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/25193-
dc.descriptionХомєнок, М. В. Активізація маркетингової діяльності у сфері спорту (на матеріалах ФК «Десна») : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / М. В. Хомєнок ; керівник роботи С. О. Полковниченко ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2021. – 65 с.en_US
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі обґрунтовано теоретичні засади комплексу маркетингу у сфері спорту та розроблено практичні рекомендації щодо активізації маркетингової діяльності футбольного клубу. У першому розділі розглянуто наукові підходи до визначення спортивного маркетингу; охарактеризовано комплекс маркетингу та особливості маркетингової стратегії у футбольному клубі. Другий розділ містить аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища футбольного клубу «Десна»; оцінку реалізації компонентів маркетинг-міксу у клубі. У третьому розділі обґрунтовано рекомендації щодо вдосконалення стратегії спортивного маркетингу ФК «Десна» та її реалізації; визначено напрямки формування лояльності споживачів до продуктів футбольного клубу «Десна» та пропозиції щодо впровадження системи динамічного ціноутворення на квитки.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectспортивний маркетингen_US
dc.subjectфутбольний клубen_US
dc.subjectмаркетинг футбольного клубу,en_US
dc.subjectкомплекс маркетингуen_US
dc.subjectmarketing activityen_US
dc.subjectsports marketingen_US
dc.subjectfootball cluben_US
dc.subjectfootball club marketingen_US
dc.subjectmarketing complexen_US
dc.titleАктивізація маркетингової діяльності у сфері спорту (на матеріалах ФК «Десна»)en_US
dc.typeThesisen_US
dc.description.abstractalt1In the qualification work, we substantiated the theoretical foundations of the marketing complex in the field of sports and developed practical recommendations for intensifying the marketing activities of the football club. In the first chapter, we considered the scientific approaches to the definition of sports marketing; described the complex of marketing and features of the marketing strategy in the football club. The second chapter contains an analysis of the external and internal environment of the football club «Desna»; assessment of the implementation of the components of the marketing mix in the club. In the third chapter we substantiated the recommendations for improving the sports marketing strategy of FC «Desna» and its implementation; identified the directions of formation of consumer loyalty to the products of the football club «Desna» and proposals for the introduction of a dynamic pricing system for tickets.en_US
Розташовується у зібраннях:Дипломні роботи освітнього ступеня магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хомєнок-Маркетинг-2021.pdfВипускна кваліфікаційна робота2,83 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.