Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/25193
Назва: Активізація маркетингової діяльності у сфері спорту (на матеріалах ФК «Десна»)
Автори: Хомєнок, М. В.
Ключові слова: маркетингова діяльність
спортивний маркетинг
футбольний клуб
маркетинг футбольного клубу,
комплекс маркетингу
marketing activity
sports marketing
football club
football club marketing
marketing complex
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі обґрунтовано теоретичні засади комплексу маркетингу у сфері спорту та розроблено практичні рекомендації щодо активізації маркетингової діяльності футбольного клубу. У першому розділі розглянуто наукові підходи до визначення спортивного маркетингу; охарактеризовано комплекс маркетингу та особливості маркетингової стратегії у футбольному клубі. Другий розділ містить аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища футбольного клубу «Десна»; оцінку реалізації компонентів маркетинг-міксу у клубі. У третьому розділі обґрунтовано рекомендації щодо вдосконалення стратегії спортивного маркетингу ФК «Десна» та її реалізації; визначено напрямки формування лояльності споживачів до продуктів футбольного клубу «Десна» та пропозиції щодо впровадження системи динамічного ціноутворення на квитки.
Опис: Хомєнок, М. В. Активізація маркетингової діяльності у сфері спорту (на матеріалах ФК «Десна») : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / М. В. Хомєнок ; керівник роботи С. О. Полковниченко ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2021. – 65 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/25193
Розташовується у зібраннях:Дипломні роботи освітнього ступеня магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хомєнок-Маркетинг-2021.pdfВипускна кваліфікаційна робота2,83 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.