Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/28826
Назва: Вплив цифрового маркетингу на інноваційний потенціал підприємства
Автори: Гавриш, Н. О.
Лисенко, І. В.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Львів
Короткий огляд (реферат): Конкурентоспроможність сучасних підприємств значною мірою залежить від використання та впровадження ними інновацій. Інновації допомагають бізнесу підлаштовуватись під зміни в зовнішньому середовищі, зберігаючи при цьому конкурентоспроможність на ринку.
Опис: Гавриш, Н. О. Вплив цифрового маркетингу на інноваційний потенціал підприємства / Н. О. Гавриш ; наук. керівник І. В. Лисенко // Сучасний менеджмент: витоки, реалії та перспективи розвитку : тези доп. ІХ Всеукр. студент. наук.-практ. конф., присвяч. 72-ій річниці від дня народження П. С. Березівського (м. Львів, 9 березня). - Львів, 2023. - С. 391-392.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/28826
Розташовується у зібраннях:Лисенко І. В.: доповіді, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вплив цифрового маркетингу на інноваційний потенціал підприємства.pdfнаукова доповідь657,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.