Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/28939
Назва: Цифровий маркетинг як інструмент виходу торговельного підприємства на міжнародні ринки
Інші назви: Digital marketing as a tool for trading enterprises to international markets
Автори: Попело, О. В.
Лисогор, І.
Ключові слова: цифровий маркетинг
торговельні підприємства
маркетплейс
торговельні майданчики
міжнародний ринок
стратегія
digital marketing
trade enterprises
marketplace
trading platforms
international market
strategy
Дата публікації: 2023
Видавництво: Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка"
Серія/номер: Науковий вісник Полісся;№ 2 (34)
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена цифровому маркетингу як інструменту, який доцільно використовувати торговельним підприємствам для ефективної експансії на міжнародні ринки. Проаналізо-вано показники цифровізації діяльності торгових підприємств в Україні. Систематизовано способи виходу на закордонні ринки. Розглянуто досвід вітчизняного торговельного підприємства в міжнародній діяльності. Проведено аналіз найбільших маркетплейсів Європейського Союзу. Окреслено тенденції цифровізації діяльності торгових підприємств. Проаналізовано переваги та недоліки запровадження цифрового маркетингу. Досліджено можливості й загрози, які з’являються для торговельних підприємств у процесі розвитку цифрової торгівлі в Україні та світі.
Опис: Попело, О. Цифровий маркетинг як інструмент виходу торговельного підприємства на міжнародні ринки / О. Попело, І. Лисогор // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2023. - № 2 (34). - С. 117-129.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/28939
Розташовується у зібраннях:Попело О. В.: наукові статті
Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2023. – №2 (34)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
117-129.pdfстаття716,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.