Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/29330
Назва: Розвиток клієнторієнтованого підходу в діяльності мережі кав’ярень «Краш кава»
Інші назви: Development of a client-oriented approach in the activities of the network of coffee shops «Krash Kava»
Автори: Репій, В. Л.
Ключові слова: маркетинг
клієнтоорієнтований підхід
програма лояльності
конкурентні переваги
потреби споживачів
marketing
client-oriented approach
loyalty program
competitive advantages
consumer needs
Дата публікації: 2023
Видавництво: Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Об’єкт дослідження процес формування клієнтоорієнтованого підходу. Предмет дослідження сукупність теоретичних та практичних аспектів щодо розвитку клієнторієнтованого підходу в діяльності мережі кав’ярень. Метою роботи є обґрунтування теоретичних та практичних засад щодо розвитку клієнторієнтованого підходу в діяльності мережі кав’ярень. Методи дослідження у процесі виконання роботи були використані такі методи дослідження: порівняння, систематизація та узагальнення, метод індукції та дедукції, графічні, власні спостереження. В першому розділі було визначено зміст та етапи розвитку клієнтоорієнтованого підходу на підприємстві; розкрито поняття «клієнтоорієнтованість» в якості інструменту формування конкурентних переваг компанії; було охарактеризовано основні етари формування кл ієнтоорієнтованого підходу на підприємстві. В другому розділі здійснено загальну характеристику діяльності кав’ярні; досліджено технології, технологічні процеси і методи організації виробництва та збуту продукції у кав'ярні; було оцінено конкурентні позиції кав'ярні та її продукції на ринку. Крім то го було виявлено, що кав’ярня має нерозвинену програму лояльності та визначено, що існує потріба у вдосконаленні клієетоорієнтованого підходу. В третьому розділі було досліджено досвід розвитку клієнтоорієнтованості підприємства на зарубіжних ринках та можливість його адаптації до українських компаній, зокрема для використання клієнтоорієнтованого підходу в кав’ярні; розглянуто напрями використан ня клієнторієнтованої стратегії в кав’ярні черех розширення програми лояльності для відвідувачів.
Опис: Репій, В. Л. Розвиток клієнторієнтованого підходу в діяльності мережі кав’ярень «Краш кава» : випускна кваліфікаційна робота : 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" / В. Л. Репій ; керівник роботи Н. В. Іванова ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра підприємництва і торгівлі. – Чернігів, 2023. – 84 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/29330
Розташовується у зібраннях:Дипломні роботи освітнього ступеня магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Репій В.Л_магістр_2023.pdfдиплом1,62 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.