Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/29330
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРепій, В. Л.-
dc.date.accessioned2024-01-22T12:41:44Z-
dc.date.available2024-01-22T12:41:44Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/29330-
dc.descriptionРепій, В. Л. Розвиток клієнторієнтованого підходу в діяльності мережі кав’ярень «Краш кава» : випускна кваліфікаційна робота : 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" / В. Л. Репій ; керівник роботи Н. В. Іванова ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра підприємництва і торгівлі. – Чернігів, 2023. – 84 с.uk_UA
dc.description.abstractОб’єкт дослідження процес формування клієнтоорієнтованого підходу. Предмет дослідження сукупність теоретичних та практичних аспектів щодо розвитку клієнторієнтованого підходу в діяльності мережі кав’ярень. Метою роботи є обґрунтування теоретичних та практичних засад щодо розвитку клієнторієнтованого підходу в діяльності мережі кав’ярень. Методи дослідження у процесі виконання роботи були використані такі методи дослідження: порівняння, систематизація та узагальнення, метод індукції та дедукції, графічні, власні спостереження. В першому розділі було визначено зміст та етапи розвитку клієнтоорієнтованого підходу на підприємстві; розкрито поняття «клієнтоорієнтованість» в якості інструменту формування конкурентних переваг компанії; було охарактеризовано основні етари формування кл ієнтоорієнтованого підходу на підприємстві. В другому розділі здійснено загальну характеристику діяльності кав’ярні; досліджено технології, технологічні процеси і методи організації виробництва та збуту продукції у кав'ярні; було оцінено конкурентні позиції кав'ярні та її продукції на ринку. Крім то го було виявлено, що кав’ярня має нерозвинену програму лояльності та визначено, що існує потріба у вдосконаленні клієетоорієнтованого підходу. В третьому розділі було досліджено досвід розвитку клієнтоорієнтованості підприємства на зарубіжних ринках та можливість його адаптації до українських компаній, зокрема для використання клієнтоорієнтованого підходу в кав’ярні; розглянуто напрями використан ня клієнторієнтованої стратегії в кав’ярні черех розширення програми лояльності для відвідувачів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧернігів : НУ "Чернігівська політехніка"uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectклієнтоорієнтований підхідuk_UA
dc.subjectпрограма лояльностіuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectпотреби споживачівuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectclient-oriented approachuk_UA
dc.subjectloyalty programuk_UA
dc.subjectcompetitive advantagesuk_UA
dc.subjectconsumer needsuk_UA
dc.titleРозвиток клієнторієнтованого підходу в діяльності мережі кав’ярень «Краш кава»uk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of a client-oriented approach in the activities of the network of coffee shops «Krash Kava»uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.description.abstractalt1The object of the research is the process of forming a client-oriented approach. The subject of the study is a set of theoretical and practical aspects regarding the development of a client-oriented approach in the activity of a network of coffee shops. The purpose of the work is to substantiate the theoretical and practical principles for the development of a client-oriented approach in the activities of the chain of coffee shops. Research methods - the following research methods were used during the work: comparison, systematization and generalization, the method of induction and deduction, graphic, own observations. In the first section, the content and stages of development of the clientoriented approach at the enterprise were defined; the concept of "customer orientation" as a tool for forming the company's competitive advantages is revealed; the main stages of the formation of a client-oriented approach at the enterprise were characterized. In the second section, a general description of the coffee shop's activity is carried out; technologies, technological processes and methods of organizing production and sales of products in a coffee shop were investigated; the competitive position of the coffee shop and its products on the market was assessed. In addition, it was found that the coffee shop has an underdeveloped loyalty program and it was determined that there is a need to improve the customer-oriented approach. In the third section, the experience of the development of customer-oriented enterprise in foreign markets and the possibility of its adaptation to Ukrainian companies, in particular for the use of a customer-oriented approach in coffee shops, were studied; directions for using a client-oriented strategy in coffee shops as part of the expansion of the loyalty program for visitors are considered.uk_UA
Розташовується у зібраннях:Дипломні роботи освітнього ступеня магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Репій В.Л_магістр_2023.pdfдиплом1,62 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.