Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/29691
Назва: Управління інноваціями як фактор уонкурентосмпроможності підприємства
Автори: Рябоволенко, В. М.
Ключові слова: інновація
якість надання послуги
конкурентоспроможність
обслуговування споживачів
мотивація
ефективність
сервіс
стандарти
innovation
service quality
competitiveness
customer service
motivation
efficiency
service
standards
Дата публікації: 2023
Видавництво: Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Метою кваліфікаційної роботи є оптимізація процесу надання послуг та підвищення якості обслуговування споживачів ТОВ «Чернігівторг». Об’єктом дослідження виступає процес оптимізації процесу надання послуг та підвищення якості обслуговування споживачів ТОВ «Чернігівторг». Предметом дослідження є сукупність теоретичних і практичних аспектів оптимізації процесу надання послуг та підвищення якості обслуговування споживачів ТОВ «Мастергаз». Для реалізації встановлених завдань застосуванні закони діалектики та загальнонаукові методи, серед них аналіз і синтез – для деталізації предмета дослідження; метод теоретичного логічного узагальнення – для визначення теоретичних основ і тенденцій проблеми, обґрунтування необхідності застосування нових наукових підходів до предмету дослідження. В першому розділі досліджено теоретичні основи процесу надання послуг, охарактеризована система чинників сервісного обслуговування споживачів, визначено показники та стандарти обслуговування споживачів. В другому розділі проведена оцінка рівня обслуговування споживачів ТОВ «Чернігівторг» та проаналізовано стан якості надання послуг та обслуговування споживачів підприємства, досліджено чинники, які впливають на якість обслуговування ТОВ «Чернігівторг». В третьому розділі досліджено зарубіжний досвід підвищення якості обслуговування споживачів, розроблено план оптимізації процесу надання послуг та підвищення якості обслуговування споживачів ТОВ «Чернігівторг» та надано прогноз ефективності запропонованих заходів.
Опис: Рябоволенко, В. М. Управління інноваціями як фактор уонкурентосмпроможності підприємства : випускна кваліфікаційна робота : 073 "Менеджмент" / В. М. Рябоволенко ; керівник роботи С. І. Пономаренко ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра менеджменту та адміністрування. – Чернігів, 2023. – 106 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/29691
Розташовується у зібраннях:Дипломні роботи освітнього ступеня магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рябоволенко В.М. диплом магістр 073 Менеджмент 2023.pdfдиплом1,8 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.