Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/30534
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСеменченко, А. С.-
dc.date.accessioned2024-07-19T11:54:12Z-
dc.date.available2024-07-19T11:54:12Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/30534-
dc.descriptionСеменченко, А. С. Розробка фірмового стилю та айдентики Агенції регіонального розвитку Чернігівської області : випускна кваліфікаційна робота : 022 "Дизайн. Дизайн середовища" / А. С. Семенченко ; керівник роботи Ю. В. Шабардіна ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра архітектури та дизайну середовища. – Чернігів, 2024. – 120 с.uk_UA
dc.description.abstractМетою дослідження є теоретичне, методичне та практичне обґрунтування напрямів удосконалення іміджу організації, через розробку ефективного фірмового стилю та айдентики. Об’єктом дослідження є процес розробки фірмового стилю та айдентики Агенції регіонального розвитку Чернігівської області. Предметом дослідження є сукупність теоретичних та практичних аспектів вдосконалення фірмового стилю та айдентики Агенції регіонального розвитку Чернігівської області. Методи дослідження: порівняльний аналіз фірмових стилів та айдентики інших агенцій регіонального розвитку, стейкхолдерський аналіз, дослідження цільової аудиторії, креативні методи (брейнштормінг та генерація ідей щодо нового фірмового стилю, використання дизайн-методик і прототипування для візуалізації ідей та концепцій), тестування прототипів. Практична значущість отриманих результатів. Новий фірмовий стиль і айдентика дозволять Агенції підвищити впізнаваність та статус бренду. Професійний і сучасний вигляд нової айдентики підкреслить компетентність і авторитет Агенції в очах клієнтів, партнерів і громадськості, що сприятиме залученню нових клієнтів і партнерів. Нова айдентика може сприяти покращенню корпоративної культури.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧернігів : НУ "Чернігівська політехніка"uk_UA
dc.subjectімідж ораганізаціїuk_UA
dc.subjectфірмовий стильuk_UA
dc.subjectайдентикаuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectкорпоративна культураuk_UA
dc.subjectшрифтиuk_UA
dc.subjectпсихологія кольору та брендбукuk_UA
dc.subjectАгенція регіонального розвиткуuk_UA
dc.subjectorganization imageuk_UA
dc.subjectcorporate styleuk_UA
dc.subjectidentityuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectcorporate cultureuk_UA
dc.subjectcolor psychology and brand bookuk_UA
dc.subjectRegional Development Agencyuk_UA
dc.titleРозробка фірмового стилю та айдентики Агенції регіонального розвитку Чернігівської областіuk_UA
dc.title.alternative"Development of Corporate Style and Identity for the Regional Development Agency of Chernihiv Regionuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.description.abstractalt1The aim of the study is to provide theoretical, methodological, and practical justification for improving the organization’s image through the development of an effective corporate style and identity. Object of the study: The process of developing the corporate style and identity for the Regional Development Agency of Chernihiv Region. Subject of the study: The combination of theoretical and practical aspects of improving the corporate style and identity for the Regional Development Agency of Chernihiv Region. Research methods: Comparative analysis of corporate styles and identities of other regional development agencies, stakeholder analysis, target audience research, creative methods (brainstorming and idea generation for the new corporate style, using design methodologies and prototyping for visualizing ideas and concepts), prototype testing. Practical significance of the obtained results: The new corporate style and identity will enhance the Agency’s brand recognition and status. The professional and modern look of the new identity will emphasize the Agency's competence and authority in the eyes of clients, partners, and the public, facilitating the attraction of new clients and partners. The new identity may also contribute to the improvement of corporate culture.uk_UA
Розташовується у зібраннях:Дипломні роботи освітнього ступеня бакалавр



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.