Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/5214
Назва: Особливості маркетингового управління якістю продукції молокопереробних підприємств України
Автори: Пшенична, Т. М.
Ключові слова: якість
маркетингове управління
молокопереробна галузь
Дата публікації: 29-вер-2012
Видавництво: Одеса: ЦЕДтаР
Опис: Пшенична, Т. М. Особливості маркетингового управління якістю продукції молокопереробних підприємств України / Т. М. Пшенична // Актуальні питання сучасної економіки: Збірник тез наукових робіт учасників Міжнародної науково-практичної конференції, (м. Одеса, 28-29 вересня 2012 р.). – Одеса : ЦЕДтаР. – С. 32-33.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/5214
Розташовується у зібраннях:Пшенична Т. М.: доповіді, тези доповідей
2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdfконференція192,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.