Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/8704
Назва: Окремі аспекти торгового маркетингу
Автори: Карпенко, Ю. М.
Ключові слова: торговий маркетинг
роздрібна торгівля
управління збутом
стимулювання продаж
Дата публікації: 2010
Видавництво: Чернігів: ЧДІЕУ
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюються питання трансформації заходів торгового маркетингу та особливості їх використання. Визначено завдання та запропоновано класифікацію засобів торгового маркетингу для виробників та торговельних підприємств.
Опис: Карпенко, Ю. М. Окремі аспекти торгового маркетингу / Ю. М. Карпенко // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. Серія 1 : Економіка. - 2010. - №2(6) . - C. 69-77.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/8704
Розташовується у зібраннях:Карпенко Ю. М.: наукові статті
№ 2(6)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
69-77 karpenko.pdf235,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.